HTML

Ezek mennek most

Eredetileg mellékállás kereséseimről akartam blogot indítani, de úgy gondoltam,írok másról is: benyomásaimról, élményeimről, stb.

Friss topikok

Linkblog

Sülthülye

2009.03.26. 11:10 Begi9

Engem is elért a nagy gazdasági válság.Kénytelen vagyok mellékest keresni.Nem könnyű.A szemeim már kocsányon lógnak, állás nincs,átverés van.

Pedig azt gondoltam,engem nem lehet átejteni.Hát, mégis.Egyszerű a recept.Az Expresszen közzétett hirdetésemre jelentkezett valaki, munkát ajánlott.Valami virágkészítés.Neve is van...mellékelve küldött egy szerződést(cégjelzés nuku)meg egy bankszámla számot, amire utaljak 3400Ft-ot, megjelölve nevem, címem.

Átutaltam a pénzt.Azóta semmi.E-mailekre nem kapok választ.

Most várom a sültgalambot.Aztán kénytelen leszek megtenni a feljelentést.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezekmennekmost.blog.hu/api/trackback/id/tr551026623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása