HTML

Ezek mennek most

Eredetileg mellékállás kereséseimről akartam blogot indítani, de úgy gondoltam,írok másról is: benyomásaimról, élményeimről, stb.

Friss topikok

Linkblog

A Windows Live Messenger-titkos kapcsolataink lebuktatója

2009.06.15. 09:51 Begi9

Nemrégiben letöltöttem a Windows Messenger új verzióját.Aztán meg is bántam.Az előző verzió jobban tetszett.

Ami viszont nagyon meglepett, hogy az újdonságok menüpont alatt megtudhatom, ismerőseim, barátaim milyen megjegyzéseket hagynak, ki rakott fek új képet magáról...és amin lehidaltam,barátaim kinek a hálózatához csatlakoztak.Az egyik ilyenre rá is kattintottam, így megtudhattam,hogy néz ki az újonnan felvett leányzó.

Azért ezt kicsit aggasztónak találom.A kapcsolatok szempontjából 100%-os a lebukás egy titkosnak vélt kapcsolat létrehozásakor.

Aztán azt is tanulmányozhatom, hogy a partner hány pasihoz, vagy csajhoz csatlakozott, és mikor.

Nem tudom, ezt a funkciót ki lehet-e iktatni?Mindenesetre aggályosnak találom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezekmennekmost.blog.hu/api/trackback/id/tr731185751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása