HTML

Ezek mennek most

Eredetileg mellékállás kereséseimről akartam blogot indítani, de úgy gondoltam,írok másról is: benyomásaimról, élményeimről, stb.

Friss topikok

Linkblog

Az E-on beint

2009.06.07. 19:23 Begi9

Mindent, csak költözést ne!A szolgáltatók nincsenek a helyzet magaslatán,ez tény.

Júniusban vásároltam egy lakást,a változást bejelentettem az E-onnál.A villanyszámlázással nem is volt gond, hamar reagáltak.Ellenben a gázfogyasztó változás bejentésemre márciusban kezdtek ébredezni,amikor az éves fogyasztás elszámolásra került sor.Akkor csodálkoztak egy nagyot, hogy hoppá...itt tulajdonos váltás történt.Küldték is a szerződést,aláírtam, visszaküldtem.

Hamarosan jött a számla is...majd 80 ezer Ft-ról.Ugyanis az eltelt időszak alatt, ha akartam se tudtam fizetni, óraállást bejelenteni, mert nem volt partnerszámom.Így hiába telefonálgattam,a partnerszám megadásánál elakadtam.

Szóval számla...Nem gyűjtögettem a pénzt,ez tény.Honnan szedjek most 80 ezer Ft-ot?Írtam hát egy levelet, hogy kérek részletfizetési kedvezményt.

Beintettek.Nem adnak.Forduljak az önkormányzathoz.Különben is, én választottam a havi elszámolást.

Most újabb levélváltás következik, melyben próbálok rávilágítani, hogy nem én tehetek róla, hogy hónapokig nem foglalkoztak a szerződésemmel.Ráadásul nyáron alig fogyasztok gázt, tehát rendezni tudom a tartozást.Csak annyi kell hozzá, hogy nagyobb összeget számláznak ki, mint a fogyasztásom.

Mindenesetre csalódtam.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezekmennekmost.blog.hu/api/trackback/id/tr241169821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása